piatok 12. augusta 2016

Reštart



Od prvého príspevku na blogu ubehol už rok. Napriek tomu som sa blogu odvtedy nevenovala tak, ako som plánovala a popravde ma to ani veľmi netrápilo.
 
Už dlhší čas však premýšľam o tom, že by som sa k tomu chcela vrátiť, aj keď neočakávam vyšší počet čitateľov ako doteraz. Vlastne ani neviem, či to niekto čítal okrem mojich známych, ktorým som o blogu povedala J. Stále ale uvažujem, o čom by som chcela písať. Predchádzajúce články boli tak trochu... neosobné. Neviem, veľmi ma nebaví písať na takéto témy. Ale, naopak, rada čítam podobné príspevky na mojich obľúbených blogoch alebo aj inde.

Skúsim to teda od začiatku, ale staré príspevky tu ponechám, príde mi zbytočné mazať ich. Aspoň tu budú, aby som videla, že niečo podobné písať už nechcem. Písanie zbožňujem. Vždy som mala hlavu plnú nápadov, ktoré som dokázala sformulovať do rozumnej podoby na papier, takže som ich mohla ďalej rozvíjať. Už dlhšie však pociťujem, že moja inšpirácia či múza kamsi odišla. Neviem kam a neviem na ako dlho. Ale verím, že sa čoskoro vráti, lebo ju nutne potrebujem. Je to také zvláštne obdobie bez nápadov, mám skrátka prázdnu hlavu. No nič, asi to znie nezmyselne :D.

V každom prípade, s blogom to chcem ešte raz skúsiť. Síce neviem presne, o čom budem písať, ale už len samotné písanie a zverejňovanie článkov ma teší. Možno to po čase niekoho zaujme a začne to aj čítať. Momentálne nemám chuť na veľmi povrchné články, rada by som napísala niečo „hlbšie“. Nechcem písať o nepodstatných veciach len preto, aby som niečo písala. Uvidím sama, čo mi bude najviac vyhovovať, možno sa tu budú striedať také ľahšie a zložitejšie témy. Nechám(e) sa prekvapiť. Dlho som takisto rozmýšľala, ako by som blog vylepšila po formálnej stránke. Chcela som zmenu názvu aj celkového vzhľadu, ale nenapadlo mi nič nové. Potom som však pochopila, že prvoradé je sústrediť sa na obsah, ostatné nie je až tak podstatné.

Takto verejne si teda dávam záväzok, že o blog sa začnem starať viac a budem sa snažiť pravidelnejšie prispievať. Dúfam, že nesklamem. Seba.

E.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár! :)