piatok 4. septembra 2015

Best of August

Ahojte.

Tento typ článku určite poznáte, ide o zhrnutie toho, čo ma najviac zaujalo, potešilo, prekvapilo za uplynulý mesiac. Na blogu sa objaví vždy na začiatku ďalšieho mesiaca. Takže teraz vám ukážem moje augustové radosti. Je to celkom vtipné, pretože hoci zbožňujem leto a  vonku je ešte teplo, moja myseľ sa už preladila na jeseň :). Na tohtoročnú jeseň sa teším zvlášť, pretože sa bude niesť v znamení veľkých zmien a okrem toho milujem tú atmosféru a hlavne oblečenie. Možno prichystám post s jesennou módou a novými trendmi, uvidím ;). V každom prípade, na chvíľu sa ešte vrátime v čase a pozrieme si, čo mi priniesol august. :)




MÓDA
Biele šaty - myslím, že je to úplne základný kúsok šatníka každej ženy a navyše pri správnom strihu pristane skutočne väčšine žien. Na leto sú úplne ideálne, hlavne pri opálenej pokožke vyniknú o to väčšmi. K bielym šatám sa navyše dá kombinovať veľa farieb a pri troche fantázie sa dá vykúzliť naozaj skvelý letný outfit. Ja som našla veľmi pekné, ktoré som kúpila ešte na začiatku leta. Bohužiaľ, nemám zatiaľ dobrú fotku v nich, ale v budúcnosti ich možno uvidíte v inom poste :). 


JEDLO
Zmrzlina a ovocie - v lete je to pre mňa ideálna dvojica, pretože osvieženie v horúcich dňoch padne viac ako dobre :). Z ovocia mám rada skoro všetko a tá naj zmrzlina pre mňa je čokoládová. Viac mi netreba :D.



ODDYCH
Slnko a pohoda pri vode - čo viac dodať, k letu to skrátka patrí :). Iba bazén by som vymenila za more, ale snáď nabudúce.



TREND
Metalické tetovanie - najväčší hit tohto leta neobišiel ani mňa a musím povedať, že to vyzerá naozaj krásne. Keď je vonku horko, nie je veľmi príjemné, keď ste obvešané šperkami, pretože to zbytočne zavadzia a úprimne, ste rady, ak nemusíte mať na sebe viac ako jednu vrstvu oblečenia. Ale aj tak môžeme byť krásne a jednoduché riešenie je toto dočasné tetovanie. 

HUDBA
Digital fever feat. Ian - Hey girl


(zdroj:weheartit.com, youtube.com)

E.

1 komentár:

  1. Leto by som mala najradšej celý rok. Tento rok som konečne uvidela po prvýkrát more takže sa mi splnil sen.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš komentár! :)