štvrtok 2. marca 2017

Mesiac(e) v obrázkoch

Konečne tu máme marec! Ja osobne sa už teším na jar, kedy sa všetko sivé zmení na farebné a slnko nás bude pohládzať po tvári stále častejšie. Na čo sa tešíte vy? :)

Okrem privítania nového mesiaca sa chcem rozlúčiť s tým starým, a preto som sa rozhodla ukázať vám pár momentov, ktoré sa u mňa nazbierali v podobe fotiek. Chcela by som takéto mesačné zhrnutie pridávať pravidelne, no a teraz som zhrnula spolu s februárom aj január. Bude to pre mňa aj malá motivácia fotiť častejšie, tak hádam sa mi to podarí. 

P. S.: Niektoré fotky sú fotené mobilom, keďže foťák si do školy neberiem, ale snáď to nebude prekážať.




A teraz veľa jedla... :D







Viem, že je to zlá fotka (hlavne ten môj prst v rohu), ale taký úúžasný arašidový cheesecake som musela zdokumentovať :D


tvorba nástenky na intráku





E.



6 komentárov:

Ďakujem za váš komentár! :)