pondelok 6. júla 2015

Momenty z Bratislavy

Ahojte.

Dlhšie som rozmýšľala, čo napíšem do druhého príspevku a napadlo mi, že vám môžem ukázať pár fotiek z menšieho výletu do BA. Bola som tam v pondelok aj s kamoškami a veľmi sme si to užili.





Do Bratislavy sa vždy rada vraciam, chodievala som tam každé leto a mám odtiaľ veľa pekných spomienok. Tentoraz sme išli vlakom, bola to naša posledná šanca využiť cestovanie zadarmo :). Na železničnej stanici sa mihali prichádzajúce vlaky a ľudia, ktorí z nich vystupovali a náhlili sa do svojho cieľa. Všetci sme sa pobrali k východu, vo vzduchu sa miešali útržky rozhovorov v rôznych jazykoch, pred nami kráčal chlapec s ukulele pod pazuchou a my sme sa ponáhľali von do veľkého mesta...




Zo stanice sme sa vybrali najprv do Starého Mesta, kde sme si popozerali skoro všetky uličky, obzerali sme výklady a rôzne kaviarničky. Nezdržiavali sme sa tam však veľmi dlho, pretože po celom meste bolo strašne veľa turistov a my sme nechceli strácať čas predieraním sa cez davy. Preto sme rýchlo skočili na obed a pobrali sa do Eurovei, aby sme si poobzerali obchody. Potom nasledovala krátka prechádzka pri Dunaji, kde sme sa pofotili a zrazu prišiel čas ísť domov. Bol to skvelý deň a určite si ho ešte zopakujeme. Skrátka, bolo nám dobre :). 









Frozen yoghurt. Myslím, že zostávam verná zmrzline :D.



E.

2 komentáre:

  1. Ten domček s krásnymi maľbami v oknách, mám tam dokonca robenú aj jednu vcelku vydarenú fotku. V Bratislave je podľa mňa krásny hlavne Hrad Devín. Rada sa tiež chodievam prejsť na Źeleznú Studničku a či okolo Draždiaku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti za prvý komentár na mojom blogu, veľmi sa teším :D. Áno, v BA je veľa krásnych miest a rada by som navštívila všetky, tak hádam raz. :)

      Odstrániť

Ďakujem za váš komentár! :)