sobota 27. júna 2015

Raz, dva, tri - skúška!

Ahojte.

Vitajte na mojom blogu. Toto je môj prvý príspevok a dúfam, že čoskoro k nemu pribudnú ďalšie. Kedže s blogovaním začínam, mám sa ešte čo učiť. To znamená, že blog čakajú nejaké zmeny, kým nebude v stave, s ktorým by som mohla byť spokojná :). 

Chcem sa vám však na začiatok trochu predstaviť. Volám sa Ema, mám 18 rokov, bohužiaľ už nie dlho :D. Blog som si založila z viacerých dôvodov. Hlavným bola, samozrejme, moja láska k písaniu a takto sa môžem naplno realizovať a zdokonalovať sa. Myšlienka na blog ma síce "mátala" už dlhšiu dobu, popravde asi odvtedy ako som sama začala sledovať ostatné blogy a hovorila som si, že by bolo fajn mať taký vlastný. Stále som sa však nevedela odhodlať, ani neviem prečo. Teraz ale prišla tá chvíľa a ja veľmi dúfam, že mi to vydrží čo najdlhšie. A o čom budem písať? To ešte ani ja sama neviem. Myslím, že postupne si v tom vytvorím systém a určitý štýl. Koniec koncov, som stále len začiatočník :). Hlavne sa budem snažiť písať o veciach, ktoré mám rada a ktoré sú mi najbližšie. 

Som veľmi rada, že ste navštívili moju stránku a verím, že sa vrátite a pomôžete mi tak zaradiť sa do veľkého sveta blogovania. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár! :)