piatok 31. júla 2015

Wishlist




Dnes by som vám chcela ukázať, ktoré knihy by som chcela prečítať v najbližšej dobe a keďže dnes mám narodeniny, niektoré možno o chvíľu u mňa aj skončia.

Čítanie milujem, je to niečo, čo ma napĺňa a čo mi robí radosť. Rada čítam staré aj nové knihy a niektoré dokonca aj viackrát. To mi však nebráni prežívať príbeh znova naplno, pretože len dobrý príbeh ma dokáže zaujať natoľko, aby som prestala venovať pozornosť čomukoľvek v mojom okolí.


Príbeh však nie je to jediné, čo ma musí zaujať. Knihu posudzujem aj podľa obálky, autora a názvu. Skrátka, ak ma niečo z toho upúta, je veľmi pravdepodobné, že si ju nakoniec aj prečítam. Teraz však prejdem na môj wishlist.

Zmrzlinová kráľovná / Susan Jane Gilman
Túto knihu som v kníhkupectve obzerala už dávnejšie a nakoniec som sa rozhodla, že by mohla stáť za prečítanie. Tak uvidím, či som sa nemýlila. Rok 1913 a príbeh o žene, ktorej dokázala zmrzlina zmeniť život znie celkom dobre, čo poviete? :)



Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej / Ransom Riggs
Len nedávno objavená knižka sa mi zapáčila okamžite už len vďaka názvu. Keď som si ale prečítala krátky popis deja, zaujala ma ešte viac. Je iná, neobyčajná a môžem sa spoľahnúť, že tam nepôjde o sladké citové vzplanutia hlavných hrdinov. Záhady ma bavia a mám rada, keď zostávam v napätí až do konca knihy a pevne verím, že pri tejto knihe to tak bude. Plusové body má odo mňa aj za to, že sa ju chystá sfilmovať Tim Burton, a tak som zvedavá, ako to celé dopadne.


Džínsový denník 5 / Zuzka Šulajová
Sériu DD milujem od vtedy, ako som prečítala prvú časť. Päťka má vyjsť v septembri a ja sa už teraz nemôžem dočkať toho, ako vtrhnem do kníhkupectva a znova sa ponorím do úžasného sveta denníkov :D. Kto to ešte nečítal, určite odporúčam, sú to jednoducho skvelé knihy rovnako ako aj autorka.


Divergencia a ďalšie časti / Veronica Roth
Divergenciu som už čítala asi pred 2 rokmi. Vtedy som si ju požičala z knižnice a zapáčila sa mi, tak som čakala, či budú mať na požičanie aj pokračovanie. Nemali. Preto som začala premýšľať nad tým, že si ich kúpim, ale stále som akosi nemala príležitosť a nevedela som sa rozhodnúť, či si kúpiť všetky časti a teda aj prvú, alebo len tie, ktoré som ešte neprečítala. To je ale dilema, čo? :P Páčil sa mi aj film, ktorý bol natočený podľa knihy, a to aj kvôli hudbe :D.


So šarmom Parížanky / Ines de la Fressange
Kniha, ktorú si chcem prečítať už veľmi dlho a dúfam, že sa k tomu raz aj dostanem :). Už len preto, že sa tam hovorí o úžasnom štýle a elegancii parížskych žien a k tomu tá obálka! Jednoducho krásna. Veď napokon, ktorá z nás by nechcela mať skutočný šarm a čaro Parížanky? ;)



E.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár! :)